लाहुरेकी बुढी सँगको रोमान्स



मेरो नाम हरी हो कुरा आजा भन्दा 3 बर्ष पहिला को हो म कुनै कामको सिलसिलामा काठमाण्डौ आएको थिए। पौष महिना भएकोले काठमाण्डौमा निकै जाडो थियो म पनि जाडोको सदुपयोग गर्नु पर्यो भन्ने हिसाबले अलि रक्सी पियको थिए साँझ भइसकेको थियो म रक्सीको नशामा मातेर आफु बस्ने होटेल तिर जादै थिए रक्सीको नशाले गर्दा होला मेरा खुट्टा अलि थिरमा थिएनन् अझै त्यसमाथी बागबजारका साँघुरा गल्ली नशाले गर्दा मलाई त्यस्तो जाडोमा पनी त्यस्तो केही अनुभब भएको थिएन साँझ भइसकेको थियो गल्लीहरुमा सडक बत्तीको मधुर प्रकाश आइसकेको थियो त्यत्तिकैमा मेरो पछाडी कुनै गाडीले हरन बजायो मैले पनि साइड छोडीदिए गाडी म भन्दा केही अगाडी गएर रोकीयो म आफ्नै तरिकाले हिडीरहेको थिय जब म गाडीको नजिकबाट जादै थिए गाडीबाट हेलो भन्ने शब्द आयो म त्यसको केही वास्ता नगरी आफ्नो सुरमा नै हिडीरहेको थिए यत्तिकैमा पुन आवज आयो hello म पछी फर्केर हेरे गाडीमा कुनै आर्धबैसे महिला टाउकोमा कालो चश्मा राखी मलाई ईशार गरेको देखे म गाडीको नजीक गए उनले मलाइ गाडीको ढोका खोल्दै काहा जाने आउ म पुर्याइदिन्छु भन्दै थिइन (म केही सोचमा परे, कोही गुण्डाको लिडर त होइन की मलाइ लुट्ने प्रयास त होइन तर उनको शरीर अनि उनको पहिरन देख्दा त त्यस्तो छैन तै पनि म मनमा यस्तै यस्तै कुरा मनमा आइरहेको थियो) यसैबिच हेलो के सोचेको I am……rajani भनन म पुर्याइदिन्छु

होइन हजुरले दुख्ख गर्नु पर्दैन मेरो कोठा यहि नजिक नै हो म आफै गइहाल्छु नी यत्तिकैमा उनले भनिन् होइन डराउनु पर्दैन म पुर्याइदिन्छु बसन किन डराएको मैले उनको कुरा टार्न कुनै बाटो पाइन म उनको गाडीमा बसे उनले गाडीको सिसा बन्दा गर्न आग्राह गर्दै मेरो नाम सोधिन मैले पनि मेरो सबै कुरा बताइदिए मैले पनी उनको बरेमा सोधे उनी ब्रिटीस लहुरेकी श्रीमती रहेछिन् उनको उमेर २५ बर्ष भएको रहेछ र बिबाहा गरेको अहिले ६ बर्ष भइसकेको रहेछ र श्रीमान २ बर्षमा एक पटक घर आउने रहेछन् र अझ सम्म उनिहरुको बच्चाहरु भने रहेनछन् यति कुरा गर्दा हामीहरु करीब १० मिनेटको बाटो काटी सकेका थियौ मैले उनलाइ यही रोक्नुस भनी आग्रह गरे मेरो होटेल यही हो फेरी फेरी मौका मिलेमा भेटौला भन्दै म झर्न खोजे तर उनले मलाइ आजा मेरोमा जाउ भनेर कर गरिन् तर म उनको कुरामा सहमत भएन तै पनि उनले मलाइ धेरै कर गरे पछी हामी दुबै जाना उनको घर तर्फ प्रस्थान गर्यौ करीब आधा घण्टाको गाडीमा यात्र गरे पछी हामी उनको घरमा पुग्यौ उनको घर सानो चिटिक्क परेको कम्पाउण्ड सहितको रहेछ उनले आफ्नो गाडी राखेर ढोकाको बेल बजाइन कुनै एक करिब करीब ४० बर्षीय महिलाले ढोका खोलीन उनले म तिर इशार गर्दे उहाँ मेरो सोल्टी हो तिमी गएर सुत हामी पछी खान खान्छौ। ति महिलाले मलाइ नमस्ते गर्दे बाटो लागिन् हामी दुइ जाना छनको कोठामा प्रबेश गयौ । भित्र कोठा महंगा महंगा सामनहरुले सजाइएको थियो उनले ड्रेस चेन्ज गरेर दुइ वटा गिलासमा हुस्की लिएर आइन् अनि चियर्स भन्दै मलाइ पिउन आग्रह गरिन् कुरा गर्दै हामी हरुले हुस्कीको पहिलो drinks खतम पायौ त्यसपछि उनले फेरी हुस्की लिएर आइन्

मैले उनलाई म पहिला नै पिएको कुरा भने त्यसपछि मेरो गिलासमा थोरै राखेर आफ्नो मा अली धेरै राखिन् हामी दुबैलाइ नशाले छोइ सकेको थियो उनले कोठा न्यानो पर्नलाइ हिटर जलाएकी थिइन् हामी हरु बिच धेरैकुरा भइसकेको थियो उनले आफ्नो श्रीमान बिदेश भएको हुदा आफुलाई त्यती टाइम नदिएको गुनासो म संग पोख्दै थिइन मैले आफु अबिबाहीत भएको कुरा उनलाइ भने उनी र म बिच अब अरुकुरा भन्दा सेक्स सम्बन्धी कुरा हुन थाल्यो यत्तीकैमा उनले आफ्नो श्रीमानले उनको यौन सन्टुष्टी मेटाउनको लागी नक्कली लिङ पठाइदिएको कुरा गरीन मैले उत्सुकताका साथ नक्कली लिङ पनि हुन्छ भनी सोधे उनले मलाइ हेर्ने हो भनी भनिन् मैले त्यस्तो कुरा कहिले नदेखेको भनि उनी सँग भने उनले दराजको ढोका खोल्दै त्यसलाइ झिकेर आफ्नो मुख बाहिर भित्र गराउन थालीन् अनि मेरो नजिक आएर मेरो पाईन्ट भित्रको भाइलाइ सुम्सुमाउन थालिन् म मा आनौठो काउकुती लाग्न थाल्यो उनले मेरो पाइन्ट पनि खोलेर एक तिर फालीदिइन् अनि मेरो भाइलाई आफ्नो मुख भित्र बाहिर गर्न थालीन् मलाइ कस्तो कस्तो अनुभब भइरहेक थियो उनले अप्ठारो मान्न पर्दैन भन्दै टि भीमा ब्लु फल्म लगाइन् उनले आफ्नो शरीरको सम्पुर्ण बस्त्र खोलीन् बेडमा आइ पुन मेरो भाइसँग उनी खेल्न थालीन् म पनी उनको स्तनको मुन्टा चुस्दै उनी सँग लडिबडी खेल्न थाले तर मेरो मनमा नक्कली लिङको बारेमा जान्ने कौतुहुलता थियो मैले उनलाई नक्कली लिङ कसरी प्रयोग गर्नै भनि सोधे अनी प्रयोग गरेर देखाउ भनि भने उनले मेरो कुरा मानिन अनि आफ्नो गुलाबी यौनी मलाइ देखाउदै त्यसको वरीपरी थुक दल्दै त्यो नक्कली लिङ भित्र बाहिर गराउन थालिन् म त्यो सबै दृश्य हेर्दै थिए। उनको यौनीको बरीपरी हलुका रौ थिए अनि त्यसको बिचमा एउटा अटल हिमाल जस्तो गुलाबी रङको चुचुरो थियो त्यसको केही तल उनले नक्कली लिङ बाहिर भित्र गराउदै थिइन मैले उनलाई तपाइको रौ किन यस्तो पातलो भनी सोध्दा उनले बिलेटले मिलाउछु भनी जवाफ दिइन् मलाई पनी त्यो सबै दृश्य देख्दा मनमा काउकुती लागिसकेको थियो मेरो भाई पनी निकै फुर्तीलो भइसकेको थियो म पनि मेरो भाइलाइ बिस्तारै खेलाउदै थिए उनको यौनी तिर नजर गाडेको त उनले छिटो छिटो भित्र बाहिर गराउदै थिइन यौनीबाट पानी निस्कीरहेको थियो मैले त्यो दृश्य सहन नसकेर उनको हातबाट नक्कली लिङ झिकी म आफैले भित्र बाहिर गराउन थाले

No comments:

Post a Comment